Administratiekantoor-Amsterdam. Boekhouding en aangiften voor een vast bedrag van 960 euro excl. BTW per jaar. Zeven dagen in de week geopend. U mag ook na 18.00 uur bellen. Wij helpen u bij het inrichten van uw administratie, ondersteunen u bij het voeren van de administratie of we nemen het uit handen.
Wij willen een langdurige relatie met onze klanten. Dit doen we door goed te luisteren. Wat wilt u? Wat vindt u belangrijk? Als wij dat weten kunnen we u een advies-op-maat geven.
Administratie voor de startende ZZP’er
Wist u dat u als zzp’er recht hebt op de meeste aftrekposten, toelages en fiscale voordelen? Dan is het natuurlijk zonde als u daar niet van profiteert. Wij houden onze vakkennis bij. En zijn op de hoogte van alle belastingregels, wetswijzigingen en mogelijkheden. Veel starters ervaren de administratie en alle regels als een waar doolhof. In ons kennismakingsgesprek vertellen wij u waar uw boekhouding aan moet voldoen. Ook geven wij u de optie om te gaan voor online aanlevering of nog zoals vroeger in een ordner. Kiest u voor online, dan hebben we enkel een mt-940-bestand van uw bank nodig en de pdf’s van uw verkoop- en inkoopfacturen. Deze werkwijze bespaart u en ons veel tijd. Het is vaak gunstiger om uw administratie uit te besteden. Per saldo zal u daardoor zelfs kosten besparen.
We hebben veel ervaring in het begeleiden van startende ZZP’ers met het opzetten van hun eigen onderneming. We zorgen ervoor dat aan alle voorwaarden voor succes worden voldaan. Administratiekantoor-Amsterdam neemt u de zakelijke sores uit handen zodat u zich volledig kunt storten op uw nieuwe onderneming. Stap voor stap loodsen we u zo door de eerste beginperiode waarin er veel op u afkomt.
Administratiekantoor in Amsterdam is allround specialist op financieel en ZZP gebied. Het is onze passie de zzp’er optimaal te laten profiteren van het comfort dat wij bieden.
Wij zijn toegesneden op het persoonlijke belang van de zzp’er. Uiteraard zijn wij volledig transparant. Onze klanten en wij weten wat we aan elkaar hebben en wat we van elkaar mogen verwachten.
Compleet pakket bij administratiekantoor Amsterdam
Administratiekantoor is van alle cijfermarkten thuis.
- Van aangiftes omzet- en inkomstenbelasting
- tot en met het voeren van het grootboek.
- en de debiteuren of crediteuren, wij regelen het voor u.
- Bovendien kunnen wij optreden als uw financiële contactpersoon richting instanties als de Belastingdienst.
Waardoor wij alles bij elkaar een bijzonder compleet dienstenpakket bieden. En Wij sturen geen onverwachte facturen.
Mens achter de zzp’er
- Administratiekantoor Amsterdam kijkt naar de mens achter de ondernemer.
- Bij ons bent u geen nummer.
- En u krijgt persoonlijk advies-op-maat.
- Bent ook u startende zzp’er?
- Wij zijn de specialist en helpen u graag.
- Wij zijn uw vertegenwoordiger bij de belastingdienst.
- U kunt ook online uw boekhouding aanleveren. Zie video.
Het is ons doel u met inachtneming van de wettelijke regels zo weinig mogelijk belasting te laten betalen. De door ons geleverde administraties voldoen aan alle eisen die door de belastingdienst zijn gesteld.
Hier een aantal tips van Administratiekantoor Amsterdam:
1. Open een zakelijke bankrekening.
2. Koop een ordner en voeg vier tabbladen toe met de namen: bank, kas, verkopen en inkopen (nog te betalen)..
Een ordner met een aantal tabbladen houdt uw boekhouding en administratie overzichtelijk
3. Koop een kasboek bij de boekhandel.
4. Stop de bankafschriften met daarachter de betaalde nota’s achter het mapje bank (idem voor kas).
5. verkoopfactuur op nummervolgorde achter het mapje verkoopfacturen.
6. Betaal uw privé-uitgaven (loterij, huur) van privérekening.
7. Lever ook apart alle verkoopfacturen op nummervolgorde aan.
8. Voeg alle betaalde facturen achter het desbetreffende bankafschrift.
9. Houd alle nog te betalen facturen onder een apart mapje.
10.En lever een kopie van oude aangiften Omzetbeasting aan.
11. Lever ook een kopie van oude aangiften IB aan.
12. Lever uw wachtwoorden voor digitale aangifte aan.
Online digitale boekhouding administratiekantoor Amsterdam
Wilt u de boekhouding digitaal bijhouden en online aan ons mailen. Dat kan. Speciaal voor de ZZP’ er die op deze wijze zijn boekhouding bijhoudt hebben wij een video gemaakt waarin wij aangeven hoe u uw documenten, pdf’s en scans eerst kunt ordenen en daarna kunt mailen.
Administratiekantoor verwerkt vervolgens uw bonnen en ook de pdf’s in het administratiepakket. Deze service kost u niets extra’s, u hoeft dus geen online pakket aan te schaffen. Het enige wat u nodig heeft is een scanner en de mogelijkheid om te mailen.
Gratis gesprek Administratiekantoor Amsterdam
Wilt u eerst een gratis kennismakingsgesprek. Dan profiteert u wel van alle fiscale voordelen. Wij wijzen u op alle aftrekposten en handige belastingtips. Dat kan op kantoor van de boekhouder of bij uw onderneming op locatie. Wij komen namelijk ook naar de ZZP’er toe.