06 1393 6399 [email protected]

Administratiekantoor

Administratiekantoor-Amsterdam. Spannende tijden zijn aangebroken, want je hebt besloten om voor jezelf als ZZP’er te beginnen.

  • Je bent immers goed in wat je doet, niet bang voor uitdagingen,
  • je hebt een geweldig idee en je ruikt kansen.
  • Alle ingrediënten voor een succesvolle ZZP carrière.
  • Maar voor het zover is moet er nog heel wat gebeuren.
  • Wie wijst je de weg en vertelt je hoe en waar je moet beginnen?

Startende ZZP’er bij administratiekantoor

Dat doet Administratiekantoor. We hebben veel ervaring in het begeleiden van startende ZZP’ers met het opzetten van hun eigen onderneming en zorgen ervoor dat aan alle voorwaarden voor succes worden voldaan. Administratiekantoor-Amsterdam neemt je de zakelijke sores uit handen zodat jij je volledig kunt storten op je nieuwe onderneming. Stap voor stap loodsen we je zo door de eerste beginperiode waarin er veel op je afkomt. Een hele verademing.

Administratiekantoor is allround specialist op financieel en ZZP gebied. Het is onze passie de zzp’er optimaal te laten profiteren van het comfort dat wij bieden.
Wij zijn toegesneden op het persoonlijke belang van de zzp’er.
Uiteraard zijn wij volledig transparant. Onze klanten en wij weten wat we aan elkaar hebben en wat we van elkaar mogen verwachten.

Bekijk ook onze video op You Tube.

 

 

Lage kosten bij Administratiekantoor Amsterdam

Niet alleen vanwege onze grote bereikbaarheid, zijn wij laagdrempelig. Ook de door ons gevraagde vergoeding, die ver beneden het gemiddelde accountantstarief ligt, wordt door onze klanten als bijzonder prettig ervaren. Voor de vaste prijs van slechts 80 euro (excl. BTW) per maand worden alle administratieve sores u uit handen genomen. Wij zijn transparant in de communicatie, dus zullen nooit spooknota’s sturen. Bij Administratiekantoor weet u altijd waar u aan toe bent.

Compleet pakket bij administratiekantoor Amsterdam

Administratiekantoor is van alle cijfermarkten thuis.

  • Van aangiftes omzet- en inkomstenbelasting
  • tot en met het voeren van het grootboek
  • en de debiteuren of crediteuren, wij regelen het voor u.
  • Bovendien kunnen wij optreden als uw financiële contactpersoon richting instanties als de Belastingdienst.

Waardoor Administratiekantoor alles bij elkaar een bijzonder compleet dienstenpakket biedt. En  Wij sturen geen onverwachte facturen.

  • Administratiekantoor kijkt naar de mens achter de ondernemer.
  • Bij ons bent u geen nummer
  • En u krijgt persoonlijk advies-op-maat.
  • Bent ook u startende zzp’er?
  • Wij zijn de specialist en helpen u graag.
  • Wij zijn uw vertegenwoordiger bij de belastingdienst.
  • U kunt ook online uw boekhouding aanleveren. Zie video.

Het is ons doel u met inachtneming van de wettelijke regels zo weinig mogelijk belasting te laten betalen. De door ons geleverde administraties voldoen aan alle eisen die door de belastingdienst zijn gesteld.

Hier een aantal tips van Administratiekantoor Amsterdam:

1. Open een zakelijke bankrekening

2. Koop een ordner en voeg vier tabbladen toe met de namen: bank, kas, verkopen en inkopen (nog te betalen)

administratiekantoor Een ordner met een aantal tabbladen houdt uw boekhouding en administratie overzichtelijk

3. Koop een kasboek bij de boekhandel

4. Stop de bankafschriften met daarachter de betaalde nota’s achter het mapje bank (idem voor kas)

5. De ontvangen facturen mag u ook achter de bank/ kas stoppen, maar draai nog een extra verkoopfactuur uit en stop die op eenvolgende nummervolgorde achter het mapje verkoopfacturen (dus nummer 1,2,3 en niet 1,10,2,6!)

6. Betaal uw privé-uitgaven (loterij, huur) van privérekening

7. Lever ook apart alle verkoopfacturen op nummervolgorde aan

8. Voeg alle betaalde facturen achter het desbetreffende bankafschrift

9. Houd alle nog te betalen facturen onder een apart mapje

10.En lever een kopie van oude aangiften Omzetbeasting aan

11. Lever ook een kopie van oude aangiften IB aan

12. VAR

13. Lever uw wachtwoorden voor digitale aangifte aan

 

Online digitale boekhouding administratiekantoor Amsterdam

Wilt u de boekhouding digitaal bijhouden en online aan ons mailen. Dat kan. Speciaal voor de ZZP’ er die op deze wijze zijn boekhouding bijhoudt hebben wij een video gemaakt waarin wij aangeven hoe u uw documenten, pdf’s en scans eerst kunt ordenen en daarna kunt mailen.

Administratiekntoor verwerkt vervolgens uw bonnen en ook de pdf’s in het administratiepakket. Deze service kost u niets extra’s, u hoeft dus geen online pakket aan te schaffen. Het enige wat u nodig heeft is een scanner en de mogelijkheid om te mailen.

 

 

Gratis gesprek Administratiekantoor Amsterdam